vardag

8.43 pm

Nu är det såhär att jag inte tycker det hänt något speciellt sedan sist. förutom brunchen, griffith besöket, barnkalas osv. Jag tror helt enkelt att jag börjar ta livet här som en vardag, det är inte längre något speciellt att laga mat, köra över ödlor eller damsuga upp ett 10-tal skalbaggar från golvet i rummet 2 gånger i veckan. Jag behöver helt enkelt lite kul funderingar från er där hemma...! Jag vet att marknaden antagligen var som vanligt och att ni köpte lite godis osv. kanske inte för att ni verkligen behövde det utan för att det faktiskt är tradition. Ni har även ändrat klockan så nu är det 10 timmar som skiljer oss. Godmorgon=godnatt och tvärt om.

Imorgon bitti åker vi till Melbourne så nu har ni fram till onsdag kväll på er att kommentera eller maila skoj saker till mig! Det borde vara lagom med tid tycker jag.

I can't breathe without you, but I have to.

1 kommentar:

  1. Sådärja! sov gott och ha det bäst i Melbourne!
    Nu ska jag vara bäst på att kommentera din blogg!!

    SvaraRadera