Avoca

Jag ar alltsa pa solsemester 1,5 h norr om sydney i Avoca.Ttraffar familjens kusiner dvs min gamla famlij och matildas familj varje dag. solar och badar och slappar. Allt ar nu gottans igen men visst har man bade argumenterat med chefen och kommit hem 4.30 pa morgonen efter en helvild party natt.

Riktigt skont att man har matilda till hands nar jag inte har tillgang till skype och internet pa samma satt har. saknar ju er dar hemma forstar ni val! Pa mandag ar jag tillbaka i sydney da blir allt som vanligt. eller inte. Aronsson kommer nog vara i sydney da och aven matilda nagra dagar senare. Jisses nu gar det gott som PP skulle sagt. Sjalv gillar jag nar tiden gar fort!

inga bekymmer, man ar lycklig var dag - Hakuna....

1 kommentar:

  1. Matata! :D
    Snabba på tiden lite mer så du kmr hem snart!..
    Snartare!

    /Nikke

    SvaraRadera