Pizza ala Anna

Sådär, då var en solig fredagkväll så gott som avslutad. Som "vanligt" i en barnfamilj så är det pizza varje fredag och i den här familjen ligger inte pizzerian 2 kvarter bort, inte 2 mil bort heller för den delen. Man gör helt enkelt hemmagjord pizza vilket är väldans mycket godare. Jag har blivit pizzabagare Nr1 och är den som står för fredagsmiddagen. När jag tänker efter har jag gjort alla pizzor vi ätit under tiden jag varit här. Vi gör alltid en hawaii och sedan en annan som gärna innehåller zuccini och salami.
Efter pizzan idag hade vi dans ute i varma sommar natten. Penny satte på sin ipod och tjejerna dansade på terassen medan jag och Penny tittade på och nynnade med till låtarna. Riktigt mysigt att sitta på verandan, känns som en sommarnatt på kära västkusten fast ändå inte. Nu sitter jag och varvar ner med 100g marabou direktimporterad från sverige, inte helt fel vill jag lova.

Här kommer 2 fina bilder sedan ville inte datorn längre. den första föreställer en finfin apelsingitarr och den andra föreställer vår "mainroad" vägen jag kör så gott som varje dag. En halvtimme till Naradhan och en halvtimme tillbaka igen. Den delen av vägen som bilden föreställer är den bästa delen på vägen.


dancing in the moonlight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar