Sommartid och Robin Hood

9.36 pm

Nu ar det snart slut pa annu en go' dag.
Igar bestamde jag mig for att bearbeta min forkylnings hosta med ilska och jag far ju saga att det har fungerat riktigt bra. moppade alla golv, korde tre maskiner tvatt och sa att jag madde lite battre an vad jag gjorde. Kopplade av med lite lasning i mellan at och pa kvallen tog jag mig an strykningen och barnen. Nar minstingarna sov kollade vi pa sen nya Robin Hood filmen som Rob kopt. Jag tyckte den var helt okej,  det ar inte vanligt att jag kollar pa den typen av filmer men jag far nog skarpa mig lite for jag blir alltid positivt overraskad. Det blev ganska sent tillslut for vi har andrat klockorna har nu.

Efter en forvanandsvart god natts somn vaknade jag riktigt pigg idag. Tror inte jag snot mig nagon gang pa hela natten och hade inga host-attacker heller! Hostade sjalvklart en hel del nar jag val vaknade men det ar alltid varre pa morgonen och kvallen sa jag ser det som ett stort framsteg. Jag tror inte jag gar till doktorn imorgon utan bestammer mig istallet for att vara frisk. Idag har hela familjen vart hemma storre delen av  dagen och tiden har spenderats i tradgarden, borde kanske inte beratta vad vi gjort for da vantar massa arbete hemma for mig sedan men kan ju namna att det korts en del lass med ho, ris och aven klippt en del rosenbuskar. Mina Workingboots ar snyggare an snyggast om jag inte sagt de, Ruff (valpen) har dessutom provsmakat dem sa det ar av basta kvalitet. En bra souvenir att ta med hem till sverige om ni fragar mig! dagen har flygit i vag och imorogn blir det en tripp till Griffith for att handla mat och mota upp Al, pennys yngsta syster. Det blir nog en bra dag det med!

there's always gonna be another mountain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar