tillokning igen

Natten till 5 oktober fick vi kattungar, 5 stycken sota saker som piper under lavendeln. Samma dag som min alskade bror fyllde 23! Grattis till dig och hoppas du gillade presenten!

Dagen i ovrigt var valfylld, vi akte in till Griffith for att mota upp Al (Pennys syster) tog en lunch pa en italiensk restaurang efter att storhandlat mat igen. Jag ar forovrigt glad att vi inte brukar handa med alla barnen for det var fasen inte sa latt. aja efter lunch gick vi alla till sessi som ar en kladaffar med designklader i. Al lamnade en hel del klader dar och penny hamtade nagra av sina. Vi var dar inne riktigt lange och barnen, speciellt lily sprang runt och pillade pa alla klader och sa "i loooove fashion" hela tiden. De ar bara sa mode forstorda ibland, tror inte ens jag visste vad ordet mode betydde nar jag var 4 ar! Men jag ar glad for det, visst bryr jag mig om det nu men nar man ar 4 ar finns det battre saker att tanka pa, eller....
jaja, varlden utvecklas och vi far acceptera. Efter sessi akte vi hem och hann knapt landa foran Robs syster kom over med sina barn. och nar de val akt blev det middag och sen somnade jag fort.

Idag spenderade jag hela formiddagen i koket, pennys kompisar kom over pa lunch sa jag gjorde sallad, mackor, paj, cupcakes mm. aja det blev riktigt lyckat i alla fall och all mat gick nastan at. 10 barn, 5 vuxna, 8 katter och tva hundar. stundtals en smula rorigt men det var inget mot hur huset sag ut efter de akt hem vid 15. I ett hus med en miljon leksaker ar det latt hant. Vi stadade upp och sedan vilade jag och Penny framfor en film. valfortjant! sen var det bathtime och penny gjorde middagen. nar barnen gott och lagt sig kollade vi pa the Hangover pa tvn och nu har jag precis pratat med pappa och sedan kristina pa skype. alltid skont att prata med er hemma i vbg! behover inte vara over skype utan mail ar jag minst lika glad for!

nu ska jag sova en god natt somn utan att skype ringer mitt i natten och vacker mig... far skylla mig sjalv som glomde logga ut kanske. I morgon vantar lunch borta pa Hillview, det blir nog trevligt!

kram!

banana pancakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar