sydney igen

Så kom vi tillbaka till sydney efter flyg från cairns. ängade de 1,5 dagarna med lite shopping, bondi beach(inklusive konstiga bännor) och så besökte vi operahusets område.

 Men nu är jag på egen hand igen, tillbaka till ett hus och tillbaka till barn. kändes riktigt tomt när Johan rullade iväg i transfer bussen men samtidigt har jag siktet inställt på framtiden! vem vet vad som väntar här näst?!

Nu har jag skrivit alldeles för många inlägg på kort tid så ni får ha överseelsse med stavfel och bokstavsfel. okej? speciellt du pappa för idag har jag införskaffat enna karta på utförsäljningsrean åt dig. bra va!

i övrigt hoppas jag att ni alla där hemma har det bra och att ni som befinner er i fjällen åker lite tokig offpist och även nypistat åt mig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar