bara sport, bara sport

De senaste 6 manaderna har jag inte spenderat speciellt mycket tid framfor tv;n. Visst har det blivit nagot program i manaden eller varannan vecka men inte nagot mer forutom alla barnprogram jag kan utan och innan forstass. Sa laser man pa facebook och svt om bandy, varldscupen i Are och annan "svensk sport". Inte visste jag att om det var nagot jag skulle sakna fran svensk tv sa var det sporten? blir nastan chockad sjalv. men mitt i all saknad efter att vara delaktig i resultat och slutspurtar av Hellner slar man av en mer eller mindre slump pa eurosport och ser Anja sta pa startlinjen for kombinationen! jamen ojj va jag kande mig svensk! Nar jag kommer hem ska jag slokolla massor sport pa tv! JIPPIE!

2 kommentarer:

  1. Saknar du inte ens så ska det låta? :O ;)

    SvaraRadera
  2. oooh, nar du paminner mig sa gor jag det absolut! sing along to a great big sooong

    SvaraRadera