mucho buena!

Nu ni har jag haft en väldigt bra dag!

Jag fick ledigt hela dagen så redan klockan 10 lämnade jag huset och tog bussen till bondi, kollade lite på en bikini överdel för 74 dollar...men sen skärpte jag mig och gick strandpromenaden till en mindre beach Bronte. Där solade jag och badade, 23.5 grader i vattnet var det och alldeles för varmt i luften, svettades som en gris vill jag lova! efter några timmar på beachen blev det för mycket folk och för varmt så jag gick och käkade på ett mysigt cafe och tog sedan bussen in till operahuset. Knallade vidare in till botaniska trädgården och kände mig riktigt turistig ett tag. Sedan råkade det bli lite shopping igen innan det bar iväg hemmåt för att äta söndags-lammsteken. Hela Dagen har jag haft ett stort leende på läpparna från alla roliga filosofiska tankar som slagit mig. Det är ju så kul att titta på folk!! såg en dam som var lite rund och go, hon var ute på sin motionsrunda och skrek som jag vet inte vad. HAHAHAHA det lät som hon lyssnade på sådan där språkkurs men ska jag vara ärlig tror jag hon var påverkad. hihi Jag och alla andra på stranden fick i allafall ett gott skratt. så tack för att du bjöd på dig själv!



Pratade precis med min kära kusin Unni som berättade att de hade -29 grader igår. själv hade jag 30 ....60grader skillnad! jisses!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar