livet nu för ti´n

Nu rullar livet på ska ni veta. Det har varit en vecka fylld med svenskar och mycket jobb. Pontus har varit här och även Tashina från canada och svenska matilde med hennes 2 kompisar. Tyvärr har vädret inte varit 100. Molningt och blåst men det är skönt med vädervariationer! Shopping, turistande, bio och annat skoj.


Nu jobbar jag normalt 7-12 15-19 varje dag. Mindre timmar på helgerna och har ledigt Måndagar. Ungarna börjar jag absolut få koll på nu och dom känner mig bättre också. Vi hade en riktigt kul dag i parken bland annat, gunga och bakade kakor sandlådan. Så dom är allt riktigt goa stundtals även fast jag kanske har pratat lite dumt om dem.


KÖPA ELLER INTE KÖPA DET ÄR FRÅGAN??
Igår hade jag och Pontus Aronsson på bio såg Sanctum den var riktigt bra! sevärd! nu stänger cafet så måste kila!

1 kommentar:

  1. Jättefin! Köper du den inte till dig så får du köpa den till mig ;)

    SvaraRadera