det blir aldrig som man tankt sig

Idag skulle jag enligt planerat jobba extra over lunch, vid 12.30 fick jag istallet ha 1 heeeel timme off for attt sedan jobba igen. de skulle ut pa lunchen da och skulle inte bli langre an 1.5-2 timmar................................................................................................4 timmar senare kommer de hem, ber knappt om ursakt och ja det finns val inget mer att saga. har helt enkelt fatt jobba hela dagen och nu ar klockan 20 och middagen kommer till ytterdorren om en timme. hela dagen ar forstord och sa ar mitt humor for nu ar jag anna trott och hungrig.

Hade varit kul att ta vara pa den soliga dag som varit och kasnke traffa Niklas som ar har bland annat men inte!

forlat for att jag alltid bloggar nar jag ar arg...inte sa kul att lasa.
vi tar nya tag imorgon

1 kommentar: