lalala

Sa ar det fredag och veckan flog forbi!

ALLT
vi har varit i operahuset pa barnteater, vi drack valdigt god varm choklad nere vid hamnen efterat, mitt har blev klipp for lojliga 150 kr (ar dock inte riktigt nojd), jag slangde ivag pengar pa smink, toaletttraning med Hattie ar inte min favorit sysselsattning, Barnen ar antligen friska igen, vi akte ivag till beachen en dag, jag ar tillbaka efter sjukdom och dieten ar avslutad.

Det hander saker hela tiden, jag har tex sommarjobbet klart vilket ar sa skont att jag vet inte vad. ingen stress alls. Jag bara tog en rakmacka och gled med. inte ofta man far chansen till sadana saker.

maste aven beratta att jag sag Annas pepparkakor i en mataffar har om dagen, klart jag har etablerat mig anda borta har! hehe, seriost Australien maste alska sverige men samtidigt ar det inte manga som haller isar swiss och swed.

klockan ar nu halv elva pa kvallen och jag har precis avslutat min andra film for kvallen, foraldrarna kommer troligtvis framat 2 sa det blir sova pa soffan innan. De ar pa 40ars kalas om det intresserar nagon. imorgon skall jag och Bel pa barnkalas 9.30 det ska bli kul att se hur Bel mar....forovrigt Jag gillar att ha kvallarna for mig sjalv sa jag kan gora vad jag vill. tank om lite mer an en manad kan jag gora vad jag vill! hela tiden! HA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar