sooo white

9.54pm

"you have to say soo white, not snow white"
lily 4 ar gillade inte att jag sa snow, hon tyckte man skulle saga soo sa jag gjorde det. trodde att australiensarna sade sa for det gor garna forkortningar av saker men sa var det inte i detta fallet. busunge pa henne!

gjorde i allafall paj forut idag som blev ratt god, eller snarare ar claries sallader sa goda att allt blir gott!
 laste 3 bocker for lily och kollade sedan film med barnen. princess stories ;)

Efter en promenad pluggade jag lite engelska och sedan korde jag lite bil igen. Det gar riktigt bra och ar inga storre problem har ute, kan ju bli varre i rondellerna inne i stan bland alla galna italienare som tydligen skall finnas dar.

ikvall har trejerna fatt bada och sedan at vi potatisgratang, mumsigt kott till och broccoli. Dom ater mycket broccoli har vilket ar bra, man kanner sig som hemma da. men det basta idag var efterratten till lunch; jordgubbar,kiwi och lite yougurt pa det. MUMSFILLIBABBA!

ursakta for det daligt skriva inlagget.. finns forresten pa skype har nerifran nu: vill ni prata ar det storst chans att jag ar inne mellan 12-14 svensk tid.

Natti!

old Mcdonald have a farm, E I E I O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar